Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~twuone | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.12.2009 @19:57:03 ostatnio na stronie07.08.2011 @19:01:47
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty16 komentarze148 posty na forum66

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NAGU    30.12.2010 @17:09:14
dzięki janusz

peace !
welcome back
~matras    23.06.2010 @13:00:24
Dzięki za obserwacje
Pozdrawiam
~Krzysios    08.04.2010 @15:00:38
Ciekawa galeria

pozdrawiam
^zajoncpoziomka    29.03.2010 @21:25:05
~strzelba    29.03.2010 @18:16:43
podoba mi sie tutaj - zpstane na troche
~DreamMaker    23.02.2010 @19:21:25
No ja myśleć ,że Ty żartować to ja zażartować też


Pozdro!
_______
Webdesigner.
~DreamMaker    23.02.2010 @19:18:05
A co, a co? Jest zlecenie jakieś?
_______
Webdesigner.
+canvaske    23.02.2010 @16:00:39
ja z przyjemnością mogę wziąć to zlecenie
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~Mirella1    15.02.2010 @15:42:57
Dziękuję za obserwację
~canett    07.02.2010 @21:29:31
no to gratuluję, mało co robi na mnie takie wrażenie
~suweren    04.02.2010 @18:44:52
czyli wiecej na dojazd wydam .., spoko pzdr
~Krzysios    01.02.2010 @02:02:06
Bardzo fajne grafiki. Naprawde fajne pomysly

Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
~yeawn    31.01.2010 @12:52:07
dzieki za watcha
~suweren    29.01.2010 @20:54:13
dzieki
!forin    27.01.2010 @21:07:29
dzieki za add!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~suweren    25.01.2010 @13:48:20
dzieki, a tak napisalem jakos ...
~suweren    25.01.2010 @13:44:45
ok kumam baze , to akurat moje drugie konto ale zalozone celowo dla galleri o ciut innej tematyce ....zreszta zobacze musze poki co odpoczac , od tamtych prac , zobaczymy jak ten projekt wyjdzie i czy prace sie przyjma : ) , pzdro
~suweren    25.01.2010 @13:39:57
spoko , bedziesz mial do zjechania kilka prac
~suweren    25.01.2010 @13:37:37
dzieki , btw. czemu po raz drugi konto zmieniles , ktos Ciebie nawiedzal spamował ?
~suweren    25.01.2010 @13:32:23
no siema siema , : )
~suweren    25.01.2010 @13:31:41
btw. moje konto "suweren" zalozylem dla odskoczni na tym koncie bede wrzucal delikatne montaze zwiazane z przestrzenia natura itp ..
~suweren    25.01.2010 @13:30:39
Nagu : )
~suweren    25.01.2010 @13:20:38
no raczej
~suweren    25.01.2010 @12:31:51
tutaj znikles januszu
~heksene    24.01.2010 @12:21:36
Szczerze mówiąc nie i zastanawiałam się jak to zrobiłeś:P(i gdzie)
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt